Wat ik zie...
donderdag 1 maart 2012
Wat ik zie
Dag 2,
Kijkje genomen bij het "nieuwe" ziekenhuis in aanbouw... hier wil ik regelmatig naar toe wandelen om zo de bouw een beetje per foto bij te houden....
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten