dinsdag 6 maart 2012

05-03-2012

Dag 11,

Er wordt hard gewerkt om een groot hotel bij het nieuwe ziekenhuis te bouwen...Jammer dat er eerst allemaal huizen etc. moeten verdwijnen. Maar op zich natuurlijk wel een mooie plek, aan de rand van het dorp...Ook hier ga ik regelmatig terug kijken hoe de vorderingen zijn, kijken of ik het per week of misschien per maand bij kan houden zodat de vorderingen zichtbaar zijn...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten