vrijdag 2 maart 2012

28-02-2012

Dag 5,
Dag 5 alweer, vandaag kwam ik deze rode bessen tegen.
Hoe lang zullen ze er nog hangen...
Wanneer zullen ze plaats maken voor nieuwe knoppen...
Nieuw leven...
Krijg zin in de Lente... heerlijk... alles weer in bloei...
Alles weer in de groei...
Het zonnetje weer op mijn gezicht...
IK KAN NIET WACHTEN...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten