vrijdag 2 maart 2012


26-02-2012

Dag 3, Een avondwandeling vandaag, weer eens wat anders proberen...
Even wandelen door het park tot je niet verder kunt...
Een mooie overgang van een stukje natuur naar weer het begin van de "bewoonde" wereld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten