Wat ik zie...
vrijdag 2 maart 2012
26-02-2012
Dag 3, Een avondwandeling vandaag, weer eens wat anders proberen...
Even wandelen door het park tot je niet verder kunt...
Een mooie overgang van een stukje natuur naar weer het begin van de "bewoonde" wereld.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten