Dag 4,
Vandaag vieren we de verjaardag van mijn lief!
Nee de cupcakes heb ik niet zelf gebakken...
Wel zelf gekocht, dat is voor mij bijna net zo'n grote opgave als zelf bakken.
Maar ik doe het met liefde voor hem...
Vanmorgen vroeg opgestaan, slingers opgehangen, broodjes gesmeerd en koffie gezet.
Jammer genoeg moet hij vandaag gewoon werken, dus deze foto en de lekker cupcakes ziet hij vanavond pas...
When we first met, i had no idea you would be so important to me ♥♥♥♥♥

Geen opmerkingen:
Een reactie posten