vrijdag 2 maart 2012

02-03-2012


Dag 8,
Vandaag al dag 8... jeetje wat gaat het snel...
Al weer een week geleden dat ik hier begon met plaatsen van mijn foto's.
Lekker een stukje gewandeld door het parkje achter ons huis...
Kom ik uit bij een slootje (ik moet eerlijk zeggen dat ik het slootje nog nooit heb gezien)
Ik loop er naar toe en zie dit, ja wat is het, een dam, sluisje???
Krijg zin om mijn schoenen uit te doen en met mijn blote voeten in het water te gaan zitten.
Het is hier nog wel een beetje koud voor "muts" zeg ik tegen mezelf.
Ik neem me voor als het zomer is dat ik hier lekker een keer ga zitten... kleedje mee, flesje rosé en wat lekkere hapjes... wie doet je wat?
HEERLIJK....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten