vrijdag 2 maart 2012

01-03-2012


Dag 7,
Het hele dorp ligt overhoop... overal wordt aan de weg gewerkt!
Goed bezig mannen, het is complimentendag 
vandaag ;-).
Meestal wordt er niet zo aardig gereageerd als er weer ergens een weg open ligt.
Ach je moet maar zo denken, zo komen wij weer veilig van A naar B met de auto of op de fiets.
Ik zou zeggen, ga zo door en maak er weer iets moois van...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten